Dagen

Hej Allihopa!
¨
Idag har jag och min kusin Johanna varit i stallet hos Elvira. Vi tog moppen dit och det var riktigt kul även fast det tog ganska lång tid ;) Jag red ut en sväng idag, jättemysigt var det. Elvira skötte sig jätte bra! Bara lite fjantig ibland.. Träffade även på två stycken rådjur på vägen. Men dom blev rädda för oss och sprang.  Då blev Viran också  lite rädd men hon bara stannade och kollade typ, men det gick bra!
¨
Sen så tog vi moppen hem igen & sen dess har jag bara vart hemma och fixat lite saker & så.
¨
Jag bjuder på lite bilder från idag..
¨
¨
¨
¨
¨
¨
HAHHA! Puss&Kram på dig sötis!
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
Tack Johanna för en grym dag!
¨
¨


Kommentarer
Johanna

Tack själv stumpan, du är grym! :)

2012-04-16 @ 14:16:20


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0